Saturday, August 4, 2012

Ինչ է լինում երբ անգրագետ աշակերտները դառնում են ԲՀԿ լրատվության բաժնի աշխատակիցներ, կամ մի փոքր Ուրիխանյանի օգնականների մասին


Բարև ընթերցող ջան: Մի թեմայից եմ ուզում խոսել, որից այնպիսի շոկի մեջ եմ ընկել, որ անպայմանորեն ուզում եմ հետդ կիսվել: Որոշել էի այլևս չանդրադառնալ Յուրի Վարդանյանի ու ԲՀԿ խոսնակի պոլեմիկային, բայց ԲԿՀ-ական որոշ գերազանցիկների տարածած երեկվա հայտարարությունը ինձ պարզապես պառկացրեց գետնին:
Ուրեմն երեկ ԲՀԿ խոսնակ Ուրիխանյանի օգնականները՝ Վարդան Քոչարյանը և Զոհրապ Գրիգորյանը մեկը մյուսի ետևից գերինտելեկտուալ մամլո հաղորդագրություններ տարածեցին, որտեղ շատ դուխով ու ոգևորված ջահելական ոճով պաշտպանում էին իրենց միակ Աստծում՝ Մսյո Ուրիխանյանի: Չեմ խորանում նեցուկ կանգնելու ցածրակարգ մեթոդների ու պատմությունն ու մեր մեծերին չհարգելու և իրենցից մի քանի անգամ մեծ, խելացի ու փորձառու մեր լեգենդ Յուրի Վարդանյանին մանկական խորհուրդներ տալու ու յանիմ կպնելու փորձերի մեջ: Այլ կքննարկենք այս երիտասարդների գրագիտության մակարդակը: Ստորև ներկայացնում եմ մամլո հաղորդագրությունը, որը ջահելները տարածեցին ԲՀԿ-ի անունից: Հատուկ Ձեզ համար ուղղել եմ հաղորդագրության միջի սխալներն ու համապատասխան գնահատական նշանակել: 
Հավելեմ, որ պատրաստ եմ իմ հաշվիվ երիտասարդներին ուղարկել հայոց լեզվի պարապունքների: Խնդաս դու Ուրիխանյան քո կադրերով:

No comments:

Post a Comment