Thursday, March 28, 2013

Արթուր Աբրահամ. Ուժասպառ չէի եղել, ես տրամադրված էի հաղթելու, բայց Շտիգլիցի ձեռնոցի բութ մատը մտավ աչքս


«Երբ մրցավարը դադարեցրեց մենամարտը, ես անակնկալի եկա: Չէի սպասում նման արդյունքի, ես տրամադրված էի հաղթանակի: Ես միայն աչքի վնասվածք ստացա եւ տեխնիկական նոկաուտով պարտվեցի: Մենամարտի դադարի պահից մտածեցի ռեւանշ պահանջելու մասին»:
Այս մասին ասել է սուպերմիջին քաշային կարգում WBO վարկածով աշխարհի նախկին չեմպիոն, Արթուր Աբրահամը, ով մարտի 22-ին տեխնիկական նոկաուտով պարտվեց Ռոբերտ Շտիգլիցին։ 

Արթուրինչպե՞ս է տրամադրությունդ
Լավ, շնորհակալություն: Ցավում եմ, որ այս մենամարտում չարդարացրի իմ մարտարվեստի երկրպագուների սպասելիքները, կաշխատեմ շտկել այս բացթողումս:
Ինչպե՞ս է առողջական վիճակդ
Լավ եմ, առողջական որեւէ խնդիր չունեմ:
Ի՞նչ էր պատահել աչքիդ:
Աչքիս որեւէ լուրջ բան չի պատահել, տեսողական խնդիր չունեմ, պարզապես ակնախոռոչն ուռել էր եւ փակել ակնաբիբը:
Մենամարտից հետո եղա՞վ հիվանդանոց գնալու անհրաժեշտություն։
Գնացի հիվանդանոց, լրացուցիչ ստուգում անցա:
Արթուրռեւանշ-մենամարտը Շտիգլիցի հետ ինչպե՞ս կմեկնաբանես
Լավ պատրաստվել էի այս մենամարտին:  Բայց բռնցքամարտում անկանխատեսելի երեւույթներ հաճախ են պատահում: Շտիգլիցի հարվածից նրա ձեռնոցի բութ մատը մտավ աչքս, դրանից ուռեց ակնախոռոչս եւ բժիշկը դադարեցրեց մարտը: Աչքը կարեւոր օրգան է, աչքի վնասվելու դեպքում վտանգավոր է մենամարտը շարունակելը: 
Համարո՞ւմ եսոր այս մենամարտում դու պարտվեցիր
Այս մենամարտում ես աչքի վնասվածք ստացա, մրցավարները դադարեցրին մարտը, հայտարարվեց տեխնիկական նոկաուտ եւ հաղթանակը շնորհվեց Ռոբերտ Շտիգլիցին: 
Եթե բժիշկները զննեին եւ չդադարեցնեին մենամարտըդու կարո՞ղ էիր հաղթանակով ավարտել այսմենամարտըթե՞ արդեն վնասվածքդ ուժասպառ էր արել քեզ
Ուժասպառ չէի եղել, ես տրամադրված էի հաղթելու:
Առաջին երկու ռաունդներում դու միայն պաշտպանվում էիրպատասխան հարվածներ չէիր հասցնում:Դա քո տակտիկա՞ն էրթե Շտիգլիցը հարվածելու հնարավորություն չէր տալիս իրարագաշարժությամբ
Դա իմ մարտավարությունն է, ես նախ մի քանի ռաունդ պաշտպանվում եմ, ապա սկսում եմ ուժգին հարվածել:
Երբ մրցավարը կանգնեցրեց մենամարտը,  դու անակնկալի եկարԻ՞նչը քեզ անակնկալի բերեց
Չէի սպասում նման արդյունքի, մրցավարի որոշումն ինձ անակնկալի բերեց:
Արթուրերբ մրցավարը հայտարարեցոր մենամարտի հաղթողը Ռոբերտն էի՞նչ զգացիր այդ պահին:Ի՞նչ կատարվեց քեզ հետ այդ պահին
Անմիջապես որոշեցի ռեւանշ պահանջել:
Իսկ աչքդ վնասելու համարՇտիգլիցը քեզանից ներողություն կամ ինչ-որ բան ասե՞լ է մենամարտիցհետո
Ոչ:
Ե՞րբ ես նախատեսում անցկացնել երրորդ մենամարտը Շտիգլիցի հետ
Դեռ հայտնի չէ, դրա վերաբերյալ պետք է մեր թիմերը համաձայնության գան:
Քո անձնական մարզիչը Sportbox.ru-ին տված մեկնաբանությունում ասել էրոր նա նախապես տեղյակէ եղել Շտիգլիցի տակտիկային եւ տեխնիկայինԻ՞նչ կասես այդ մասին
Ես եւ մարզիչս մենամարտերից առաջ դիտում ենք մրցակիցների նախորդ մենամարտերի տեսագրությունները եւ ըստ դրա մարտավարություն մշակում:
Վստա՞հ եսոր երրորդ ռեւանշ մենամարտի դեպքում աշխարհի չեմպիոնի գոտին կվերադառնա քեզ
Ես ամեն անգամ ռինգ եմ գնում` հաղթելու նպատակով: Այժմ իմ եւ Շտիգլիցի հաշիվը 1:1 է: Մեր երրորդ մենամարտը կլինի որոշիչ:
Քեզ հաջողություն եմ մաղթում առաջիկա մենամարտում:
Շնորհակալություն:  

Աղբյուրը՝ sport.news.am

No comments:

Post a Comment