Saturday, September 8, 2012

Ռուբեն Հայրապետյանը հերքել է Ծառուկյանի անունն արծարծելու փաստը

Slaq.am-ը հաղորդում է, որ անմիջաօես այն բանից հետո, երբ վերահրապարակվել է «Նուվել դԱրմենի Մագազին» ամսագրում րապարակված՝ Ռուբեն Հայրապետյանի աղմկահարույց հարցազրույցը, որտեղ վերջինս ի թիվս այլ սենսացիոն հայտարարությունների, հայտարարել էր, որ Հարսնաքարի սպանության պատրվակով ստեղծված քաղաքացիական շարժումը և իր դեմ ուղղված արշավը ֆինանսավորվել է Գագիկ Ծառուկյանի կողմից, խմբագրություն է զանգահարել Գագիկ Ծառուկյանի մամուլի խոսնակ Իվետա Տոնոյանը:
Խոսնակը հայտարարել է, որ հոդվածի հրապարակումից անմիջապես հետո, տեղի է ունեցել հեռախոսազրույց Ծառուկյանի և Հայրապետյանի միջև, որտեղ վերջինս կտրականապես հերքել է, որ իրնքը որևէ կերպ արծարծել է Ծառուկյանի անունը և որևէ մեղադրանք հնչեցրել նրա հասցեին։
Այս պատմության մեջ միակ անհասկանալի պահն ինձ համար կայանում է նրանում, թե ինչու՞ Հյարապետյանի ներկայացուցիչը չի տվել այս հերքումը, այլ Ծառուկյանի...

Ի հավելում, մեջ կբերեմ հարցազրույցի այն հատվածը, որտեղ ըստ «Նուվել դԱրմենի Մագազին»-ի, Հայրապետյանը մեղադրել է Ծառուկյանին.
Եվ ո՞վ է ֆինանսավորում նրանց. Դոդի Գագոն : Այ այդպես : Ո՞վ չի 
հասկանում, թե սա ինչ է : Ինչի՞ համար գան տանս վրա : Իմ երեխեն ի՞նչ մեղք 
ունի : Ես վատն եմ, համարում ենք՝ ես մեղավոր եմ : Բա որ ինձ բռնեին, ես 
իրոք մեղավոր լինեի, պիտի մտնեին իմ ընտանիքը մորթեի՞ն : (ծ.լ. 
Ձայնագրությունում խոտան կա) :

No comments:

Post a Comment